dimarts, 16 de setembre del 2014

PARÀBOLA 01

PARÀBOLA DE LES DUES CASES

"Per això, tothom qui escolta aquestes meves paraules i les compleix, s'assembla a un home assenyat que va construir la seva casa sobre roca. Va caure la pluja, van arribar les torrentades, bufaren els vents i envestiren contra aquella casa, però no es va ensorrar, perquè estava fonamentada sobre roca. En canvi, tothom qui escolta aquestes meves paraules i no les compleix, s'assembla a un home sense seny que va construir la seva casa damunt de sorra. Va caure la pluja, van arribar les torrentades, bufaren els vents i envestiren contra aquella casa, i la casa es va ensorrar: la seva ruïna fou total."
Mt 7,24-27



4 comentaris:

  1. Molt chula i divertida ja que una paràbola explicada amb una canço resulta ser molt divertida!!
    Gràcies Toni!!

    ResponElimina
  2. Quins vells records. M'agrada mirar el nostre bloc i veure tot lo que em fet durant aquest ultims dos anys. Ojala pogues tornar enrere i tornar a revire'ls

    ResponElimina
  3. 5B no, 6B que em passat de curs!! jo també quin cap!

    ResponElimina
  4. És molt divertida la canço!!!!!!!!

    ResponElimina

Abans de publicar el teu comentari, recorda de revisar l'ortografia!