dissabte, 28 de març del 2015

SETMANA SANTA, 5è

(No copieu tots el textos. Feu-ne un resum.)

DIUMENGE DE RAMS





Jesús entra a Jerusalem. Jesús anava muntat en un burret. La gent, amb branques d'olivera i palmes, va començar a lloar Déu. Deien: "Hosanna! Beneït el qui ve en nom del Senyor".






DIJOUS SANT


Abans d'asseure's a taula, Jesús es va posar a rentar els peus als seus deixebles. Després els va dir: Us dono un nou manament: estimeu-vos els uns als altres tal com jo us he estimat. I mentre sopaven els donà pa i digué: "Preneu i mengeu-ne tots, que això és el meu cos". Després els donà un calze: "Beveu-ne tots, això és la meva sang".



DIVENDRES SANT




Jesús és crucificat. Vora la creu hi havia la seva mare i el deixeble Joan que tant estimava. Jesús digué: "Mare, aquí tens el teu fill". I al deixeble: "Aquí tens la teva mare."









PASQUA

Jesús ressuscita. Es viu!
Les dones van trobar el sepulcre buit. Un àngel els digué: "No tingueu por. Busqueu Jesús de Natzaret, el crucificat; ha ressuscitat, no és aquí, mireu el lloc on el van posar".

5 comentaris:

  1. Raquel, aquesta és la petita feina de cinquè que buscaves al matí. Has estat molt matinera. Ets una alumna força responsable. Felicitats i bona Pasqua!

    ResponElimina
  2. Gracias, igualmente..
    Ara ja tinc la reina fet, feliç semana santa.

    ResponElimina

  3. Hola Toni estic acaban la fitxa de reli

    ResponElimina
  4. ANDREA HERNANDEZ 5è A30 de març del 2015, a les 19:37

    Toni ja tinc la feina de religió feta no mi ha costat gens es super fàcil.
    BONA PASQUA A TOTHOM I FELIÇ SETMANA SANTA!!!!!!!!!!!!!!!!
    (-_-),'-'

    ResponElimina

Abans de publicar el teu comentari, recorda de revisar l'ortografia!