divendres, 7 d’octubre del 2016

JO RECOMANO...

Hola nois i noies!


Comença la nostra secció més aventurera

Sí, aventurera, ho heu llegit bé, perquè llegir és endinsar-se en un món màgic on pots arribar a somiar i a sentir quelcom meravellós. I aquí, en la nostra secció "Jo recomano...", els alumnes de cicle superior volen compartir amb vosaltres una sèrie de llibres que han estat especials per a ells. Si més no, han col·laborat en fer-los créixer!





Jo que vaig dormir amb els lleons de l’autora Lai Logan és un llibre apassionant! Us el recomano perquè ha estat un llibre molt especial per a mi. M’he emocionat en vàries estones i les seves paraules m’han arribat al cor. M’ha encantat! Els protagonistes viuen aventures increïbles i sembla que siguin reals per al lector.

Rita Roig





Charlie y el gran ascensor de cristal de Roald Dahl es un libro alucinante. En él hay muchas aventures y fantasía en todas las págines. Su autor ha conseguido que nos imaginemos que vamos en un ascensor de cristal mágico y que podemos llegar a cualquier lugar. 

Laura Boloix






A mi m’ha agradat força perquè hi ha molts misteris i quan vas llegint et quedes amb la intriga i no pots deixar de llegir. Us recomano llegir El barco fantasma de la Tea Stilton. 

Ana Moriana







I en Josep quin llibre triarà? 

Oliver Twist, un clàssic de Charles Dickens 
o La colla del Mort, un llibre més actual?








   

DIARI D'EN GREG. RUTA INFERNAL(9)


El llibre que us presento és la novena edició de la famosa saga “Diari d’en Greg”. A mi m’agrada perquè és d’aventures i molt divertit. Us recomano la seva lectura!!


                                                     José García 5è A




ELS FUTBOLÍSSIMS
Hola, em dic Marc Robert i us recomano aquest llibre. Jo recomano aquest llibre sobretot a qui els  agradi els misteris i el futbol; és molt interessant. Té unes 333 pàgines, però no se us farà llarg!!Espero que us agradi!

Marc Robert 5è A 


                                                                                                       
DIARI D’UNA PENJADA (9)

M’agradaria recomenar-vos aquest llibre perquè a mi m’ha agradat molt. Es diu:“La reina del drama”. Té 333 pàgines. Tracta d’una nena que es diu Makenzie que li roba el diari a la  Niki (la protagonista). La Makenzie  comença a escriure en el diari de la Niki... Només escriurà sobre moda... Si el llegiu us agradarà!







Meritxell Trabazo 5è A


Hola em dic Sara i us vull recomanar el llibre  “ Diari d’una penjada”(5) amb el títol: “Una sabelotodo no tan inteligente”. Va sobre una noia que es diu Niki  i vol  treballar al diari de l’escola per mantenir el seu secret...

                US DIVERTIREU MOLT!  
                  JO US  EL RECOMANO!                                                                                                                                                                       Sara Canals 5è A

El llibre que us recomano es diu GARFIELD . És un còmic de 320 pagines què tracta d’un gat molt graciós que només pensa en menjar i dormir. Us recomano que us el llegiu perquè fa riure molt.   

     
                                                                                                                      Marc Ferrés  5è  A









Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Abans de publicar el teu comentari, recorda de revisar l'ortografia!