divendres, 2 de novembre del 2012

SUDOKUS-01

Raona, discorre, medita, reflexiona, cavil·la, especula, barrina, rumia...
Totes aquestes accions són sinònims de pensar.

Que difícil i complicat deu ser pensar! -penso.
Però "pensar" aquest pensament ha estat molt senzill.
Aleshores "pensar" no deu ser tan difícil.

SUDOKU NÚM. 1: EN CERCA DE COLORS 




ACTIVIDOKUS

  • Classifica el triangle del sudoku segons els seus costats i els seus angles.
  • Subratlla les frases que siguin correctes.
    • La figura vermella és un paral·lelogram.
    • La figura lila és un polígon.
    • El cor és una figura simètrica.



SUDOKU NÚM. 2: EN CERCA DEL 5



ACTIVIDOKUS

  • Quant sumen tots els nombres que surten en una columna?
  • I quant sumen tots els nombres que hi ha dins d'aquest sudoku?

13 comentaris:

  1. El priper Sudoku es bastant fàcil però el segun ja es una mica més complicat

    ResponElimina
  2. Toni et tinc que dir una cosa que no te res a veure amb el sudoku, però es que no hi ha manera de que em surti el primer tintinglífic del temple del sol. De la fotocòpia de 5è A.

    ResponElimina
    Respostes
    1. El vaig fer de nivell molt difícil! Si ho intentes amb totes les ganes, ho aconseguiràs! (Manel)

      Elimina
    2. manel a mi no em surt encara no em surt

      Elimina
    3. Només cal pensar:
      1) què hi ha a la imatge?
      2) En quina posició està?
      (ja us estic dient masses pistes!)

      Elimina
  3. Toni m'agrada molt aquets sudokus són molt fácils.

    ResponElimina
  4. Que guai! Ya els fare per aconsegir un álter punt

    ResponElimina
  5. Toni, has fet una falta d'otografía. Has posat:Quan sumen tots EL nombres que surten en una columna?

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies, Marina per la teva observació. Ho corregirem de seguida. La falta, però, no és d'ortografia (perquè no hi ha cap paraula mal escrita); és una falta de gramàtica (de concordança). Gràcies.

      Elimina
  6. Toni no hi ha manera de copiar les imatges al word.

    ResponElimina
  7. Toni ja he fet els sudokus i les preguntes


    Anna López de 5èB

    ResponElimina
  8. Toni tens que posar mes sudokus.

    ResponElimina
  9. Toni posa mes de sudokus

    ResponElimina

Abans de publicar el teu comentari, recorda de revisar l'ortografia!