divendres, 5 d’abril del 2013

Comprens? Sí, oi? VIII

Una nova figura

Cada any, quan arriba el final de l’estiu, al poble on passen les vacances organitzem un partit de futbol entre els amics que serveix com de comiat. De fet, de partits a la vora del mar, en juguem molts al llarg de l’any, però aquest és especial; és, com si diguéssim, “la final”.
La final és sempre un partit de nens contra nenes, i la veritat és que de moment han guanyat sempre ells. Però aquest any… Ui, aquest any! Que es preparin! Ens hem entrenat molt, sense que ells ho veiessin, i a més hem fet un fitxatge que no se l’esperen. És una nena alemanya que s’està al càmping amb els seus pares. És molt rossa i té nou anys, més o menys com tots nosaltres; però, noi!, sembla que en tingui dotze o tretze: és llarga com un dia sense pa i corre com una mala  cosa. Estem segurs que aquest any guanyarem i que la Katrina, que es diu així, serà la figura del partit. 


5 comentaris:

  1. Manel, ha sigut fàcil però, el resultat serà el mateix que jo crec?
    He duptat en la pregunta 1.

    ResponElimina
  2. Toni o Manel lu que bui di no es daixo pero que exercicis eran de castalla

    ResponElimina
  3. Toni, Manel, la historia de NACIS LUNES es pot fer en 1 pàg.

    ResponElimina
  4. Bona tarda Toni, et faig arribar la comprensió de text, jo crec que m'ha anat molt bé i espero que el meu resultat estigui força bé!!!

    ResponElimina
  5. Sóc la Núria Pérez, em podreu confirmar que heu rebut les meves respostes,
    Gràcies

    ResponElimina

Abans de publicar el teu comentari, recorda de revisar l'ortografia!