divendres, 8 de febrer del 2013

Comprens? Sí, oi? (III)






8 comentaris:

  1. M'agradat molt, és molt facil, et fa fitxar en tots els detalls.

    ResponElimina
  2. Ja te enviat la comprenció.

    ResponElimina
  3. aquesta es la comprencio que mes m'ha agradat

    ResponElimina
  4. Hola Toni hola Manel!
    Estic molt contenta de les comprensions de text.
    Bon cap de setmana!!!

    ResponElimina
  5. Hola Toni i Manel m'agrada aquesta comprenció.

    ResponElimina
  6. Manel no se si ho he fet bé tot..........l.
    ESPERO QUE SI !!!!!!!!!!!!
    Siusplau m'ho podries mirar?

    ResponElimina
    Respostes
    1. Fixa-t'hi bé! Has canviat respostes, però has tret el mateix resultat. Si no saps en què has fallat, t'ho faré saber a l'escola. ;)

      Elimina
  7. Hola,en apuesta comprenció he tret un 8

    ResponElimina

Abans de publicar el teu comentari, recorda de revisar l'ortografia!