dimecres, 27 de febrer del 2013

Fraccions babilòniques (II)

Les fracciones a la nostra vida quotidiana:

Segurament haureu sentit alguna vegada alguna de les següents expressions:

- Has arribat tres quarts d'hora tard.
- He gastat la meitat dels diners que portava.

Si és així, sabràs que utilitzem fraccions en el nostre dia a dia.

El govern de Canàries ens ofereix uns exercicis per posar-ho en pràctica. Clica la imatge següent:



Repassem les sumes i restes de fraccions (amb un mateix denominador):




5 comentaris:

  1. Toni heu possat "les fracciones" huaria de ser "les fraccions" si no m'equivoco jo.

    ResponElimina
  2. Toni, Manel, no em deixa posar la imatge per fer els exercisis

    ResponElimina
  3. Toni i Manel em deixa clicar la imatge, però despres on li dono.


    ResponElimina
    Respostes
    1. Clica a "Cargar ejercicio" a la dreta i a sota de la pantalla. Gaudeix dels jocs!

      Elimina
  4. Manel,m'han ajudat molt els exercicis!!!!!!!!

    ResponElimina

Abans de publicar el teu comentari, recorda de revisar l'ortografia!